Jeunesse získala 11 ocenení v prestížnej súťaži MarCom

22.11.2015 18:44

3 platinové, 4 zlaté a 4 čestné uznania za prácu v oblasti marketingu a komunikácie - tieto ocenenia udelila Asociácia marketingu a komunikácie profesionálov spoločnosti Jeunesse Global, ktorí hľadajú firmy a jednotlivcov, ktorých talent presahuje vysoký štandard dokonalosti a ktorých práca slúži ako meradlo pre priemysel.

Scott Lewis, Jeunesse Chief Visionary Officer povedal: „ Pre Jeunesse rodinu je cťou, že naše marketingové a komunikačné úsilie bolo uznané po boku takých značiek ako sú Microsoft, IBM a MasterCard. Zabezpečenie kvalitnej a efektívnej komunikácie a marketingových nástrojov je dôležitý spôsob ako podporiť našich Jeunesse distribútorov po celom svete.“

Ocenenie Platinum Awards získala spoločnosť za:

  • Jeunesse Tahiti Diamond Discovery Trip Video
  • Jeunesse EXPO Website
  • Unite Singapore Jeunesse EXPO Exhibit Branding

Ocenenia Gold Awards získala spoločnosť za:

  • Luminesce™ Packaging Redesign
  • Luminesce Billboard Unite Singapore Jeunesse EXPO
  • Unite Singapore Jeunesse EXPO Welcome Booklet
  • Zen Bodi™ Brochure

Jeunesse dostala Čestné uznanie pre 4 ďalšie projekty vrátane: the Jeunesse Kids™ partnership with Free The Children, Unite Singapore Jeunesse EXPO mobile app, Jeunesse Culture Video, and the Jeunesse University e-blast communication.

Viac informácii nájdete tu.


Tvorba web stránok zdarma Webnode