Jeunesse získala 11 ocenení v prestížnej súťaži MarCom
3 platinové, 4 zlaté a 4 čestné uznania za prácu v oblasti marketingu a komunikácie - tieto ocenenia udelila Asociácia marketingu a komunikácie profesionálov spoločnosti Jeunesse Global, ktorí hľadajú firmy a jednotlivcov, ktorých talent presahuje vysoký štandard dokonalosti a ktorých práca slúži ako meradlo pre priemysel.
Scott Lewis, Jeunesse Chief Visionary Officer povedal: „ Pre Jeunesse rodinu je cťou, že naše marketingové a komunikačné úsilie bolo uznané po boku takých značiek ako sú Microsoft, IBM a MasterCard. Zabezpečenie kvalitnej a efektívnej komunikácie a marketingových nástrojov je dôležitý spôsob ako podporiť našich Jeunesse distribútorov po celom svete.“
Ocenenie Platinum Awards získala spoločnosť za:
- Jeunesse Tahiti Diamond Discovery Trip Video
- Jeunesse EXPO Website
- Unite Singapore Jeunesse EXPO Exhibit Branding
Ocenenia Gold Awards získala spoločnosť za:
- Luminesce™ Packaging Redesign
- Luminesce Billboard Unite Singapore Jeunesse EXPO
- Unite Singapore Jeunesse EXPO Welcome Booklet
- Zen Bodi™ Brochure
Jeunesse dostala Čestné uznanie pre 4 ďalšie projekty vrátane: the Jeunesse Kids™ partnership with Free The Children, Unite Singapore Jeunesse EXPO mobile app, Jeunesse Culture Video, and the Jeunesse University e-blast communication.